torsdag 18 juli 2013

Femtio nyanser av honom- mörker- frihet - EL James.


Femtio nyanser av honom, mörker, frihet av EL James.


Så har även jag läst dom omtalade böckerna om Mr Christian Grey och Miss Anastasia Steele. Dom träffas när Ana hoppar in och intervjuar Christian när hennes väninna blir sjuk. Och det leder till ett minst sagt omtumlande förhållande, på många sätt. Storyn i böckerna är inte så himla speciell, det som gjort dom kända är rent ut sagt detta eviga knullande! Man blir nästan avtrubbad och snabbläser förbi. Till saken hör också att dom innehåller en del sexscener med mera avancerat sex och jag kan tänka mig att det är spännande och känns förbjudet i mindre toleranta länder. Om jag rekommenderar dom? Ja...då har du i alla fall läst dom och kan hänga med i snacket i fikarummet :) Nädå, dom är helt ok och jag tycker att man får lära känna huvudpersonerna väl och det tycker jag är ganska viktigt. Sen vill man ju gärna veta hur det slutar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar